Frakt & leverans Vad är era fraktkostnader och leveranstider?* FRAKTKOSTNAD LEVERANSTID (MÅN. -LÖRD.) Ordrar under 600 kr 49 kr 3 arbetsdagar Ordrar över 600 kr Gratis 3 arbetsdagar Vi kompenserar för koldioxidutsläpp från transporter Vetenskapen är tydlig – våra val påverkar planetens hälsa. Därför kompenserar vi för koldioxidutsläppen från transporten av beställningar via vår webbplats. Dessutom samarbetar vi med branschexperter för att mäta våra utsläpp och vidta åtgärder för att minska vår påverkan på miljön. LÄS MER Hur skickas min beställning? Vi är varsamma eftersom vi vill att din hudvård ska komma fram i perfekt skick! Våra paket skickas med DHL och PostNord, vilket innebär att din beställning kommer att levereras till ditt hem inom 3 arbetsdagar. För mer exakt leveransinformation, vänligen använd spårningslänken i ditt e-postmeddelande. Jag har ingen svensk leveransadress. Kan ni skicka till ett annat land? Ja. Även om du endast kan ange svenska leveransadresser på paulaschoice.se kan du beställa våra produkter från vilket EU-land som helst och från många andra länder. Danmark: vänligen besök paulaschoice.dk Tyskland och Österrike: vänligen besök paulaschoice.de Nederländerna: vänligen besök paulaschoice.nl Belgien: vänligen besök paulaschoice.be Frankrike: vänligen besök paulaschoice.fr Italien: vänligen besök paulaschoice.it Spanien: vänligen besök paulaschoice.es Övriga EU-länder: vänligen besök paulaschoice-eu.com Schweiz: vänligen registrera dig hos MeinEinkauf.ch och lägg sedan din beställning på www.paulaschoice.de/en. Vänligen se till att du använder MeinEinkauf.ch leveransadress samt den e-postadress som genererats åt dig av MeinEinkauf.ch när du lägger din beställning. USA och Kanada: besök www.paulaschoice.com Andra länder: paulaschoice.se/sv/international/international.html Vad mer behöver jag veta om hur mitt paket kommer att levereras? Så snart ditt paket har skickats kommer en bekräftelse via e-post med din faktura och spårningsinformation. Fraktkostnaderna anges i SEK (kr) och kommer att listas separat på din faktura. Alla paket skickas från vårt lager i Tyskland. Missat en leverans? Vänligen kontakta PostNord. Om ditt paket inte kommer fram inom den angivna leveranstiden vill vi att du kontaktar oss inom 2 veckor från paketets ursprungliga leveransdatum. Vi kan tidigast reklamera till fraktbolagen 2 veckor efter det ursprungliga leveransdatumet. Efter dessa 2 veckor har vi dessvärre ingen möjlighet att erbjuda någon kompensation.