Frakt & leverans

Vad är era fraktkostnader och leveranstider?*


  FRAKTKOSTNAD LEVERANSTID
(MÅN. -LÖRD.)
Ordrar under 600 kr 49 kr 3 arbetsdagar
Ordrar över 600 kr Gratis 3 arbetsdagar

Vi kompenserar för koldioxidutsläpp från transporter

Vetenskapen är tydlig – våra val påverkar planetens hälsa. Därför kompenserar vi för koldioxidutsläppen från transporten av beställningar via vår webbplats. Dessutom samarbetar vi med branschexperter för att mäta våra utsläpp och vidta åtgärder för att minska vår påverkan på miljön. 

LÄS MER

Hur skickas min beställning?

Vi är varsamma eftersom vi vill att din hudvård ska komma fram i perfekt skick! Våra paket skickas med DHL och PostNord, vilket innebär att din beställning kommer att levereras till ditt hem inom 3 arbetsdagar. För mer exakt leveransinformation, vänligen använd spårningslänken i ditt e-postmeddelande.

Spåra din leverans genom Postnords app eller via spårningslänken i faktura- och leveransmailet från Paula´s Choice. Paketet hanteras i två steg: först av DHL och levereras slutligen till dig av Postnord.
Gör så här: Klicka på "Spåra & Följ" i faktura- och leveransmailet, och välj sedan länken DHL Paket under "DELIVERY PARTNER" för att följa statusen på ditt paket.
(Om ditt paket är markerat som "Complete - Picked up" betyder det att det har hämtats från vårt lager av DHL för vidare leverans till postnord.)

Jag har ingen svensk leveransadress. Kan ni skicka till ett annat land?

Ja. Även om du endast kan ange svenska leveransadresser på paulaschoice.se kan du beställa våra produkter från vilket EU-land som helst och från många andra länder.

Vad mer behöver jag veta om hur mitt paket kommer att levereras?

  • Så snart ditt paket har skickats kommer en bekräftelse via e-post med din faktura och spårningsinformation.
  • Fraktkostnaderna anges i SEK (kr) och kommer att listas separat på din faktura.
  • Alla paket skickas från vårt lager i Tyskland.
  • Missat en leverans? Vänligen kontakta PostNord.
  • Om ditt paket inte kommer fram inom den angivna leveranstiden vill vi att du kontaktar oss inom 2 veckor från paketets ursprungliga leveransdatum. Vi kan tidigast reklamera till fraktbolagen 2 veckor efter det ursprungliga leveransdatumet. Efter dessa 2 veckor har vi dessvärre ingen möjlighet att erbjuda någon kompensation.